Доступ до публічної інформації

Ліцензований обсяг - 420 осіб

Фактична кількість - 145 осіб

Мова освітнього процесу - українська

Правила поведінки здобувачів освіти в закладі освіти

І. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ

  • Правила поведінки здобувачів освіти базуються на законах України, постановах Міністерства освіти та науки України, органів місцевого самоврядування, Статуті закладу освіти.
  • Здобувачі освіти приходять в заклад освіти за 15-20 хвилин до початку занять, чистий і охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя до майбутнього уроку.
  • Не можна приносити на територію закладу освіти з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, в т.ч. ножі, вибухові, вогненебезпечні речовини; спиртні напої, сигарети, наркотики і інші одурманюючі засоби і отрути, а також токсичні речовини і таблетки.
  • Забороняється вживання непристойних виразів і жестів.
  • Не можна без дозволу педагогів або медичної сестри (за узгодженням з батьками) йти зі школи та її території в урочний час.
  • У разі пропуску занять здобувач освіти зобов'язаний пред'явити класному керівнику довідку або записку від батьків (осіб, їх заміняють) про причину відсутності на заняттях. У разі пропуску більше трьох днів здобувач освіти зобов'язаний представити довідку з медичної установи.
  • Здобувачі освіти повинні проявляти пошану до старших, піклуватися про молодших. Здобувачі освіти поступаються дорогою дорослим, старші – молодшим, хлопчики – дівчаткам.
  • Поза закладом освіти здобувачі освіти поводяться скрізь і усюди так, щоб не принизити свою честь і гідність, не заплямувати добре ім'я закладу освіти.
  • Здобувачі освіти бережуть майно закладу освіти, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку на території закладу освіти.
  • До здобувачів освіти, які привласнили чужі речі, застосовуються дисциплінарні стягнення. У разі спричинення збитку чужому майну, батьки здобувачів освіти, які заподіяли збиток, несуть матеріальну відповідальність.
  • Здобувачі освіти, які знайшли втрачені або забуті, на їх думку, речі, належить здати черговому, який знаходиться на першому поверсі закладу освіти, черговому вчителю, класному керівнику або адміністрації закладу освіти.
  • Булінг є неприпустимою формою поведінки здобувачів освіти у закладі освіти та за її межами.
  • Здобувачі освіти можуть користуватися на уроках гаджетами лише для навчання.
  • Здобувачі освіти зобов'язані виконувати домашні завдання в терміни, встановлені програмою.
  • На першу вимогу вчителя здобувач освіти зобов'язаний давати щоденник.
  • Здобувачі освіти повинні щодня вести записи домашніх завдань у щоденнику.
  • Приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, інструменти і письмове приладдя.

ІІ. ПОВЕДІНКА НА УРОКАХ

  • Здобувачі освіти входять до класу до початку уроку перед дзвоником. Запізнюватися на уроки без поважних причин заборонено.
  • Коли вчитель входить в клас, здобувачі освіти встають, вітаючи вчителя. Так само здобувачі освіти вітають будь-якого дорослого, який увійшов до класу під час занять.
  • Під час уроку не можна ходити по класу без дозволу вчителя, голосно розмовляти, кричати, відволікатися самому і відволікати інших однокласників від занять розмовами, іграми і іншими справами, що не стосуються уроку.
  • Заняття у закладі освіти проводяться за кабінетною системою. За кожним здобувачем освіти у кожному кабінеті закріплено окреме місце. Кожен здобувач освіти відповідає за збереження санітарного стану та майна на своєму робочому місці.
  • Якщо під час занять здобувачу освіти необхідно вийти з класу, то він повинен попросити дозволу у вчителя.
  • Здобувачі освіти на уроці зобов'язані виконувати всі вимоги вчителя.
  • Під час відповіді на запитання вчителя здобувач освіти повинен відповідати голосно, виразно, зрозуміло.
  • Якщо здобувач освіти хоче поставити питання вчителеві або відповісти на питання вчителя, він піднімає руку.
  • На уроці здобувач освіти має право ставити питання вчителеві, якщо не зрозумів матеріал під час пояснення.
  • На уроки фізичної культури здобувачі освіти приходять у спортивній формі та спортивному взутті. Учні, звільнені від занять фізкультурою, обов'язково присутні в залі.
  • Дзвінок про закінчення уроку дається для вчителя. Тільки коли вчитель оголосить про закінчення занять, учні мають право покинути клас. При виході вчителя або іншого дорослого з класу учні встають.
  • Здобувачі освіти мають право в коректній формі обстоювати свій погляд і свої переконання при обговоренні різних спірних і неоднозначних питань, які стосуються теми уроку.
  • Здобувачі освіти зобов'язані знати і дотримуватися правил техніки безпеки як під час уроків, так і після їх закінчення.

ІІІ. ПОВЕДІНКА ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ДО ПОЧАТКУ, НА ПЕРЕРВАХ І ПІСЛЯ УРОКІВ

  • Під час перерви здобувачі освіти зобов'язані:
  • підтримувати чистоту і порядок на своєму робочому місці;
  • вийти з класу, якщо попросить вчитель;
  • здобувачі освіти на перервах знаходяться на своєму поверсі;
  • дослухатися до вимог чергового вчителя по поверху;
  • при зустрічі з вчителями, батьками, дорослими відвідувачами закладу освіти здобувачі освіти вітаються;
  • Здобувачам освіти забороняється входити до вчительської без дозволу;
  • забороняється вживати непристойні вирази і жести, шуміти, заважати відпочивати іншим.
  • Час перерви — особистий час кожного здобувача освіти. Вони можуть його проводити по своєму розумінню, але не повинні заважати іншим.
  • Під час перерви здобувачі освіти можуть вільно пересуватися по школі, окрім тих місць, де їм заборонено знаходитися в цілях безпеки.
  • Під час перерв здобувачам освіти категорично забороняється залишати шкільну будівлю задля збереження життя та здоров'я та з метою уникнення випадків травматизму серед учнів.
  • Під час перерв забороняється бігати по сходах, поблизу віконних отворів, грати в м'яча у класі, коридорах та інших місцях, не пристосованих для ігор.
  • Під час перерв забороняється штовхати один одного, гратися в небезпечні ігри, кидатися портфелями і іншими предметами, застосовувати фізичну силу.
  • У закладі освіти та на її території категорично забороняється тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв.
  • Категорично забороняється самовільно розкривати вікна, сидіти на підвіконнях.
  • На перервах здобувачі освіти можуть звернутися до свого класного керівника, чергового вчителя за допомогою, якщо проти них здійснюються протиправні дії.

ІV. ПОВЕДІНКА ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ У ЇДАЛЬНІ

  • Під час харчування в їдальні належить дотримуватися хороших манер і поводитися пристойно.
  • Здобувачі освіти повинні шанобливо ставитись до працівників їдальні.
  • Здобувачі освіти приходять в їдальню після закінчення уроку, дотримуються черги при отриманні їжі.
  • Розмовляти під час прийому їжі слід неголосно, щоб не турбувати тих, хто їсть поряд.
  • Слід вживати їжу і напої, придбані тільки в їдальні.
  • Здобувачі освіти самі прибирають посуд зі столу після вживання їжі.
  • Здобувачі освіти дбайливо ставляться до майна їдальні.
  • Забороняється заходити в їдальню у верхньому одязі.

V.ПОВЕДІНКА ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ НА ЗАНЯТТЯХ ГУРТКІВ, СЕКЦІЙ

  • Всі здобувачі освіти за своїм бажанням вибирають гурток, спортивну секцію, в які здобувача освіти записує керівник гуртка у погодженні з класним керівником.
  • На першому засіданні гуртка визначається час роботи, розподіляються обов'язки між членами гуртка.
  • Робота гуртка проводиться по затвердженому плану.
  • Здобувачі освіти, які порушують дисципліну на занятті гуртка або не виконують завдань, погано працюють, виключаються з гуртка.
  • Всі заняття гуртка, відвідування, теми, ставлення здобувачів освіти гуртка до роботи записуються в журналі гурткової роботи.
  • Позакласні заходи проводяться точно в зазначений час. Здобувачі освіти повинні вчасно приходити на кожен захід.
  • Під час доповіді, лекції, концерту та ін. здобувачі освіти повинні поводитись культурно: не розмовляти, не заважати присутнім, не переходити з місця на місце, не виходити до закінчення заходу, не смітити у приміщенні.
  • У випадку, коли всі місця зайняті, помітивши дорослих, що зайшли, здобувачі освіти повинні запропонувати їм своє місце.

VІ. ПОВЕДІНКА ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В МАЙСТЕРНІ

  • Кожен здобувач освіти повинен прибути на місце роботи не пізніше ніж за 5 хвилин до її початку.
  • До роботи допускаються ті здобувачі освіти, які пройшли інструктаж з техніки безпеки.
  • Приступати до роботи можна лише в спецодязі.
  • Здобувач освіти повинен одержати від учителя конкретне виробниче завдання (наряд), інструктаж про порядок роботи.
  • Кожен здобувач освіти зобов'язаний перед початком роботи отримати інструмент і перевірити його стан. По закінченню роботи інструмент необхідно здати вчителю справним.
  • Робоче місце повинно бути прийняте і здане в повному порядку.
  • Бездоганне виконання виробничого завдання і дотримання правил техніки безпеки – головний обов'язок кожного здобувача освіти.

VІІ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

  • У заклад освіти здобувачі освіти повинні приходити в одязі, який відповідає перебуванню дитини у суспільних місцях. Стиль одягу – діловий, класичний. Для уроків фізичної культури, трудового навчання, хімії обов'язкова спеціальна форма.
  • Спортивний одяг, призначений для уроків фізкультури, на інших уроках недоречний.
  • Одяг повинен відповідати зросту, виражати пошану господаря до самого себе і суспільства.
  • Не можна зловживати косметикою і носити багато прикрас на заняття.
  • Знаходитися в закладі освіти у верхньому одязі без особливих на те причин не дозволяється.
  • На урочисті загальношкільні заходи здобувачі освіти приходять у святковій формі.
  • На вечори, концерти здобувачі освіти вибирають одяг по рекомендації батьків та на свій розсуд.

VІІІ. ЧЕРГОВИЙ ПО КЛАСУ І ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

  • Черговий по класу здобувач освіти під час перерви має перевірити навчальний кабінет, підготувати дошку, забезпечити порядок у кабінеті.
  • Черговий зобувач освіти має право зробити зауваження іншим учням щодо правил поведінки та санітарних правил у навчальному кабінеті.
  • Черговий клас по закладу освіти має приступити до чергування за 30 хв. до початку занять. Чергування позакладу освіти триває один навчальний тиждень протягом робочого дня.
  • Чергові здобувачі освіти допомагають черговому вчителю у здійсненні контролю за чистотою, порядком по закладу освіти, за виконанням всіма здобувачами освіти цих правил.

IX.ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

  • Здобувачі освіти не мають права під час знаходження на території закладу освіти і при проведенні шкільних заходів здійснювати дії, небезпечні для життя і здоров'я самого себе та оточуючих.
  • За порушення цих Правил та Статуту закладу освіти здобувачі освіти притягуються до відповідальності, до них можуть бути вжиті такі стягнення:
  • усне зауваження;
  • запис зауваження в щоденник;
  • виклик здобувача освіти самого або з батьками на засідання Ради профілактики;
  • відшкодування завданої здобувачем освіти матеріальної шкоди його батьками.

3.Ці Правила розповсюджуються на всіх здобувачів освіти і є обов'язковими для виконання на всій території закладу освіти, а також під час усіх заходів, що проводяться закладом освіти.

Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)

1. У разі підтвердження факту вчинення булінгу (цькування), за результатами розслідування та висновків комісії з розгляду випадку булінгу (цькування), директор закладу освіти повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Cлужби у справах дітей про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти.

2. Комісія за результатами проведеного розслідування щодо з'ясування обставин на підставі заяви про булінг (цькування), визначених сторін булінгу (цькування), встановлених можливих причин булінгу (цькування) розробляє рекомендації для педагогічних працівників щодо освітньої діяльності з учнями, причетними до булінгу, їх батьками (особами, що їх заміняють), заходи стабілізації психологічного клімату у колективі, надання соціальних та психолого-педагогічних послуг сторонам булінгу (цькування).

3. Надаються соціальні та психолого-педагогічні послуги здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу.

4. Практичний психолог та соціальний педагог у межах своїх посадових обов'язків:

• діагностує стан психологічного клімату в колективі, в якому відбувся булінг (цькування) та за результатами діагностики розробляє план корекційної роботи з кривдником та свідками із залученням батьків (законних представників);

• розробляє та реалізує програму індивідуальної реабілітації для потерпілого;

• розробляє профілактичні заходи для групи (класу), в якій зафіксовано випадок булінгу (цькування); для батьків або законних представників;

• здійснює супровід педагогічних, науково-педагогічних працівників, які забезпечують освітній процес для групи (класу), в якій зафіксовано випадок булінгу (цькування);

• забезпечує надання психологічного супроводу здобувачів освіти, які постраждали від булінгу (цькування), стали його свідками або вчинили булінг (цькування).

5. Педагогічні працівники, які працюють з класом чи групою, у якій зафіксовано випадок булінгу (цькування), забезпечують:

• виконання рекомендації комісія з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти щодо доцільних методів навчання та організації роботи з учнями, причетними до булінгу (цькування) та їхніми батьками (законними представниками);

• дотримання правил поведінки учасниками освітнього процесу у школі, визначених законодавством;

• виробляють спільно з здобувачами освіти правила взаємодії класу чи групи під час освітнього процесу.

6. Батьки здобувачів освіти (законні представники) зобов'язані виконувати рішення та рекомендації комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти.

7. За виконання та моніторинг запланованих заходів відновлення та нормалізації психологічного клімату у школі та визначених рекомендацій для учасників булінгу (цькування) відповідає уповноважена особа або особа, яка її замінює у разі відсутності відповідно до наказу про склад комісії.

8.Визначаються відповідальні особи, причетні до булінгу (цькування) та накладаються адміністративні стягнення.

Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування)

Загальні питання

1. Цей Порядок розроблено відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)».

2. Цей Порядок визначає процедуру подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькуванню).

3. Заявниками можуть бути здобувачі освіти, їх батьки/законні представники, працівники та педагогічні працівники закладу та інші особи.

4. Заявник забезпечує достовірність та повноту наданої інформації.

5. У цьому Порядку терміни вживаються у таких значеннях:

Булінг (цькування) – діяння (дії або бездіяльність) учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи та (або) такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров'ю потерпілого.

Типовими ознаками булінгу (цькування) є:

- систематичність (повторюваність) діяння;

- наявність сторін – кривдник (булер), потерпілий (жертва булінгу), спостерігачі (за наявності);

- дії або бездіяльність кривдника, наслідком яких є заподіяння психічної та/або фізичної шкоди, приниження, страх, тривога, підпорядкування потерпілого інтересам кривдника, та/або спричинення соціальної ізоляції потерпілого.

Подання заяви про випадки булінгу (цькуванню)

1. Здобувачі освіти, працівники та педагогічні працівники, батьки та інші учасники освітнього процесу, яким стало відомо про випадки булінгу (цькування), учасниками або свідками якого стали, або підозрюють його вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками, або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб зобов'язані повідомляти керівнику закладу.

2. Розгляд та неупереджене з'ясування обставин випадків булінгу (цькування) здійснюється відповідно до поданих заявниками заяв про випадки булінгу (цькування) (далі – Заява).

3. Заяви, що надійшли на електронну пошту закладу отримує секретар, яка зобов'язана терміново повідомити керівника закладу та відповідальну особу.

4. Прийом та реєстрацію поданих Заяв здійснює відповідальна особа, а в разі її відсутності – керівник закладу або його заступник.

5. Заяви реєструються в окремому журналі реєстрації заяв про випадки булінгу (цькування).

6. Форма та примірний зміст Заяви оприлюднюється на офіційному веб-сайті закладу.

7. Датою подання заяв є дата їх прийняття.

8. Розгляд Заяв здійснює керівник закладу з дотриманням конфіденційності.

Відповідальна особа

1. Відповідальною особою призначається працівник закладу освіти з числа педагогічних працівників.

2. До функцій відповідальної особи відноситься прийом та реєстрація Заяв, повідомлення керівника закладу.

3. Відповідальна особа призначається наказом керівника закладу.

4. Інформація про відповідальну особу та її контактний телефон оприлюднюється на офіційному веб-сайті закладу.

Комісія з розгляду випадків булінгу (цькування)

1. За результатами розгляду Заяви керівник закладу видає рішення про проведення розслідування випадків булінгу (цькування) із визначенням уповноважених осіб.

2. З метою розслідування випадків булінгу (цькування) уповноважені особи мають право вимагати письмові пояснення та матеріали у сторін.

3. Для прийняття рішення за результатами розслідування керівник закладу створює комісію з розгляду випадків булінгу (цькування) (далі – Комісія) та скликає засідання.

4. Комісія створюється наказом керівника закладу.

5. До складу комісії можуть входити педагогічні працівники (у томі числі психолог, соціальний педагог), батьки постраждалого та булера, керівник закладу та інші заінтересовані особи.

6. Комісія у своїй діяльності керується законодавством України та іншими нормативними актами.

7. Якщо Комісія визначила що це був булінг (цькування), а не одноразовий конфлікт чи сварка, тобто відповідні дії носять систематичний характер, то керівник закладу освіти зобов'язаний повідомити уповноважені органи Національної поліції (ювенальна поліція) та службу у справах дітей.

8. У разі, якщо Комісія не кваліфікує випадок як булінг (цькування), а постраждалий не згодний з цим, то він може одразу звернутись до органів Національної поліції України із заявою, про що керівник закладу освіти має повідомити постраждалого.

9. Рішення Комісії приймаються більшістю її членів та реєструються в окремому журналі, зберігаються в паперовому вигляді з оригіналами підписів всіх членів Комісії.

10. Потерпілий чи його/її представник можуть звертатися відразу до уповноважених органів Національної поліції України (ювенальна поліція) та службу у справах дітей з повідомленням про випадки булінгу (цькування).

Терміни подання та розгляду Заяв

1. Заявники зобов'язані терміново повідомляти керівнику закладу про випадки булінгу (цькування), а також подати Заяву.

2. Рішення про проведення розслідування із визначенням уповноважених осіб видається протягом 1 робочого дня з дати подання Заяви.

3. Розслідування випадків булінгу (цькування) уповноваженими особами здійснюється протягом 3 робочих днів з дати видання рішення про проведення розслідування.

4. За результатами розслідування протягом 1 робочого дня створюється Комісія та призначається її засідання на визначену дату але не пізніше чим через 3 робочих дні після створення Комісії.

© 2024 Всі права захищені
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати